Stallen STENGT pga korona-viruset

I likhet med alle landets rideskoler stengte vi for all aktivitet og besøk fra 13.03.20 og frem til etter påske i første omgang.  Vi kommer tilbake med mer info om når vi åpner igjen.

i mellomtiden håper jeg dere vil følge oss på facebookgruppen Stall Tajet / hunden for deg . Dersom DU ikke har facebook, kanskje noen andre i familien har det slik at du kan kikke litt innimellom.

 

info fra Facebook :

 

Stallen er nå stengt for alle andre enn de som bor og jobber her. Skolehestene som har gått mye i vinter skal nå få en god lang ferie, mens de andre skal holdes litt igang. Iallefall inntil videre. Vi forholder oss til regler og anbefalinger fra høyere hold. I Italia er all riding blitt forbudt i disse tider..

Jeg vet at mange av dere kommer til å savne stallen og hestene i denne tiden. Jeg kommer til å holde dere oppdatert her på facebooksiden, så følg oss gjerne  Jeg prøver å legge ut noe hver dag. Det kan være bilde, små historier eller konkurranser.

i mellomtiden håper jeg dere ALLE følger rådene om å holde dere HJEMME, unngå andre mennesker enn familie i den grad det lar seg gjøre og ha god håndhygiene. Hvis alle bidrar til å hindre spredning er vi snart tilbake i stallen igjen  Vi sees !

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *