God helg

En liten høst-hilsen fra oss . Og med ønske om en fin helg til alle som følger bloggen vår.

 Timon, Alva, Luna og Jeppe

 Donna

 Beauty og Curry nyter høstgresset

 Det har vært masse epler i år, så hestene har kost seg

 Tilbygget er nesten ferdig utvendig

Dj, Fie og Linus nyter høsten på skogsbeitet

 Jexie

bikkjene trives også med høst

 Fride

 

 

Leonie har kommet vel frem -og det høres ut som hun trives godt i sitt nye hjem.  Gulliver og Dante som også har reist (til forverter) har jeg ikke hørt noe fra, men Stjarna er på Sokna og der har jeg fått flere oppdateringer. Hun har det flott og trives i sitt nye hjem

 Her er Stjarna på islandshest -kurs ved Mælingen travbane forrige helg 🙂

 

2 thoughts on “God helg

  1. Deilig med helg nå! Virker som du har hatt en fin høstferie fra innlegget litt lenger ned 🙂 Håper jeg kan få litt oppdateringer om hvordan Dante har det hos nye fòrverter! Det hadde jeg satt pris på!
    Nå er bildene fra stevne også lagt ut! 🙂

  2. Fant denne bloggen ved en tilfeldighet når jeg søkte opp Stjarna ( eller Stjerna fra Høy, som ho egentlig heter) en hest som ble solgt fra oss for et par-tre år siden. Godt å se ho hadde blitt trent opp igjen og nå også fått seg nytt hjem! Leste i en av salgsannonsen også at ho desverre hadde fått noen av nykkene sine tilbake, det synes jeg var leit å lese.
    Lurte på om dere kunne fortalt litt om hvordan ho var hos dere og hvordan det ser ut til å funke hos de nye eierne? Man ønsker jo gjerne hesten alt godt videre selv om det ikke er med en selv, så hadde håpt ho hadde det fint nå! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *