Hestelig høstferie

 Hnakki-mannen og meg

Da var høstferien over for denne gang -og det har vært hest fra morgen til kveld her 🙂

Mandag rei Stine og jeg en koselig kveldstur med Dj og Linus . Skrittetur på asfalt med sko-hester og skrittedekken (refleks sådann…) -vi følte oss nesten

som litt andre type ryttere 😉   Veldig mørkt var det da -men en fin tur likevel. Og moro ri Linus igjen, lenge siden sist.

Tirsdag rei vi på 2-timers tur med 4 som hadde bestilt ridetur. Jeg rei Hnakki , Stine Dj -og så ble Maren og Blida også med .

Etterpå rei Stine og jeg en liten tur med Hajdi og Alva. Moro ri russ igjen !

Onsdag var det ny tur med 3 av jentene fra dagen før. Denne dagen rei jeg Linus. Fin tur denne dagen også -i herlig høstsol.

Vi ville ri mer -så Stine og jeg hadde en morsom latterfylt fresetur med Magnus og Hnakki.  Jorder og spreke gutter = moro !

 

så rakk vi litt jobbing med Abbe også. Flinke gutten blir nok en bra ridehest.

Torsdag ble det ikke no ridning på meg for da var det klart for rideleir

Første dagen rei vi inn til setra

Lotta rei hele veien både frem og tilbake til setra -så langt har hun ikke ridd før. Litt sliten men veldig fornøyd.

 Lotta og Dante

Fredag var det kveldstur i mørket på Hnakki sammen med leirgjengen.
Lørdag var det stevne her, så ingen tid til ri selv, men travel fin dag.

Søndag var det jaktritt – Hnakki og jeg var mastere. En herlig 3-timers tur på hesteryggen. (egen blogg om dette)

 en svett og sølete islandsgutt

Fornøyd med at jeg rakk ri så mye selv denne uka 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *