Rideleir-ledere 2019

Iselin, Gro Beate og Lene blir som vanlig å finne her de fleste dager i sommer.

Iselin og Gro Beate er stallpersonale med god oversikt over hester og utstyr. Lene er leder for leiren og den som har hovedansvar.

Med oss i sommer har vi en gjeng med flinke jenter som er godt kjent på Tajet . Her kommer en liten presentasjon av disse :

 

Jeg heter Hanna, er 15 år. Har ridd i snart 8 år, alle årene på Tajet så er ganske godt kjent der. Jeg har vært med å ridd inn Nikita, jeg har også hatt Mundur på fór. Gleder meg veldig til å møte nye folk i sommer! Jeg skal være leder uke 2 og 6 sammen med Eirin.

 

 

Hei! Jeg heter Malin, blir 18 år og kommer fra Hurum. Har drevet med hest så lenge jeg kan huske, og driver med det meste. Rir for det meste dressur og sprang, men kjører også en del.
Jeg gleder meg til å møte dere i uke 3 og 4.

 

Jeg heter Mari og blir 19 denne sommeren. Jeg går tredje året på videregående og jobber på sykehjem. Har drevet med hest siden jeg var åtte år og da startet jeg på ridekurs her på Tajet, og etter det har det bare blitt mer og mer hest! Er eier av en islandshest som lever pensjonist livet og en nederlandsk varmblods som brukes i sprang. Ikke sikkert på hvor mange år jeg har vært leder på Tajet, men begynner å bli noen år nå.

 

Jeg heter Maria, er 17 år og kommer fra Hadeland. Jeg har drevet med hest siden jeg var 8-9 år og har tidligere drevet delvis aktivt innen sprangridning. Allikevel har det alltid vært islandshest som har vært favoritten, så det siste året har jeg drevet mest innen gangart/islandshest på en koselig stall som heter Skollerud Gampetreff. Jeg har vært på leir på Tajet tre år på rad, både med og uten den tidligere fôrponnien min og dette blir mitt første år som leder. Jeg skal være leder i uke 4 og gleder meg masse til å bli kjent med mange nye denne sommern.

 

Hei, jeg heter Vilde  og skal være leder i uke 6 sammen med Tirill. Jeg er 13 år og skal begynne på søndre Modum Ungdomsskole. Dette er mitt første år som leder, men jeg har selv vært med på sommerleir her de siste tre årene. Jeg har ridd her på stall Tajet i ca. 6 år. Jeg er godt kjent med hestene og menneskene her. Jeg gleder meg til å møte alle dere i uke 6 til en morsom og lærerik rideleir!

 

Hei – Jeg heter Tirill . Jeg er 12 år og skal begynne i 8.kl på Søndre Modum Ungdomsskole. Jeg skal være leder i uke 6 (11.-16.august), og det blir min første sommer som leder på Stall Tajet. Selv har jeg vært på sommerleir her i de 3 siste årene. Jeg har ridd i 6 år, alle årene her på Stall Tajet – hvor jeg stortrives og lærer mye! Jeg er derfor godt kjent med både hestene, stedet og menneskene som er her på stallen. Jeg gleder meg veldig, til både å være med dere og hestene på nye eventyr.

 

Jeg heter Eirin er 16 år. Og går i tiende klasse på Nordre Modum Ungdomskole. Begynner på videregående til høsten. Jeg skal være leder uke 2 og 6 sammen med Hanna, og dette blir mitt tredje år som leder på Tajet. Selv har jeg ridd der i 4 år, men har også holdt på med hest en del år før jeg begynte på Tajet. Jeg hadde også Lola på fór en stund. Jeg er godt kjent med hestene og stedet. Og gleder meg veldig til å være leder i år også. Gleder meg også til å bli kjent med nye folk!

 

Hei! Jeg heter Vilde , jeg er 18 år og går påbygg. Jeg startet på ridekurs på Stall Tajet når jeg var 6 år, og kommer tilbake som leder for sjette gang i år. For tiden har jeg helgejobb på Stall Pandora, hvor jeg også tilbringer mesteparten av tiden min sammen med hesten min Penny. Jeg skal være leder sammen med Kristine uke 5, og vi gleder oss masse til å møte dere!

 

Jeg heter Karin og blir 20 år i september, og for tiden bør jeg i Oslo og studerer. Jeg har drevet med hest i 9 år, og er en gjenganger på Tajet. Jeg skal være leder på uke 1 og har vært leder i seks år. Gleder meg til å bli kjent med årets leirdeltakere.

 

Hei, mitt navn er Kristine  og jeg er en 18 år gammel jente som snart er ferdig med vg2 hest og hovslager med toppidrett sprang som fordypning. Utenom skole bruker jeg mye tid på hesten min Carla og også fotografering. Jeg kom på stall Tajet for første gang i 2011, og har vært leirleder siden 2014. Jeg gleder meg alltid like mye til å tilbringe en uke her om sommeren og ser frem til å bli kjent med alle på uke 5!

 

Hei mitt navn er Stine og jeg er 21 år. Jeg er datteren til Lene, og har bodd på Tajet hele livet, er dermed godt kjent med alle hestene og leiropplegget her. Jeg går nå på lærerskolen i Drammen.

Denne sommeren skal jeg være leder den 3.leiruken , jeg er nok å se i stallen på noen av de andre ukene også. Veldig klar for leir nå, og gleder meg til å bli kjent med dere alle!

 

Jeg heter Sarah, jeg er 16 år og bor i Åmot. Jeg har drevet med hest i mange år og har en egen hest. Jeg har vært på rideleir på stall tajet siden 2015 og dette blir første år som leder😊

 

One thought on “Rideleir-ledere 2019

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *