Ledere på rideleir

Hei

Mange av dere er sikkert spent på hvem som skal være ledere på årets rideleir.

Også i år har jeg vært super-heldig og fått hjelp av en gjeng veldig flinke jenter/damer som er godt kjent her på Tajet.

Jeg heter Hanna, er 16 år. Har ridd i 8 år, alle årene på Tajet så er ganske godt kjent der. Jeg har vært med å ridd inn Nikita, jeg har også hatt Mundur på fór. Gleder meg veldig til å møte nye folk i sommer! Jeg skal være leder uke 2 sammen med Eli.

 

Hei, jeg heter Tirill og er 13 år. Jeg skal være leder uke 4 og 7. Dette blir mitt andre år som leder. Jeg har selv ridd på stallen i 7 år nå, så er godt kjent med både hestene og menneskene her. Gleder meg veldig til å møte dere.

 

Jeg heter Malin, er 18 år og kommer fra Hurum (Asker). Jeg har drevet med hest siden rundt 4-5 års alderen. Selv eier jeg hesten Darnell, og driver med sprang og dressur med han. Selv har jeg vært på leir på tajet i mange år tidligere, og også godt kjent som leder her. Jeg gleder meg masse til å møte dere på uke 1, 5 og 6.

 

Hei 🙂  Jeg heter Maria Helene, blir 18 år i sommer og kommer fra Hadeland. Jeg har drevet med hest siden jeg var ganske liten og har tidligere ridd både sprang og dressur, men nå rir jeg mest islandshest. Utenom hest driver jeg også noe med foto på fritiden, og til høsten begynner jeg på vg2 arbeidsmaskiner på Lena VGS. Dette blir mitt andre år som leder, men har også vært på Tajet som deltaker i tre år tidligere. Jeg skal være leder i uke 1, 5 og 6 sammen med Malin og jeg gleder meg masse til å møte alle i sommer.

 

Hei! Jeg heter Vilde og er 20år. Jeg har drevet med hest så og si hele livet, og har en egen en som heter Penny. I år skal jeg være leder sammen med Kristine på familieleir, og jeg gleder meg skikkelig masse til å bli kjent med dere!

 

Hei! Mitt navn er Stine og jeg er 22 år. Jeg er datteren til Lene, og har bodd på Tajet hele livet, jeg er dermed godt kjent med alle hestene og leiropplegget her. Jeg er nå ferdig med 2. året på lærerutdanningen. Jeg er veldig klar for leir nå, og gleder meg til å se både kjente og nye fjes! Selvom det blir litt annerledes i år, er jeg sikker på at det blir mange morsomme opplevelser!

 

Jeg heter Eli, er 16 år og har ridd på Tajet i syv år. Har vært med på noen  rideleirer selv, så jeg gleder meg til å være leder med Hanna i sommer og bli kjent med dere. Jeg skal være leder uke 2.

 

Jeg heter Cornelia og er 29 år gammel. Jeg har drevet med hest i 25 år og hadde egen hest i mange år. Jeg har vært deltaker på tajet leir siden jeg var 11 og leder siden jeg var 18. Det blir jo ikke orntlig sommer uten minst en uke på Tajet😁 Favoritthesten på Tajet er Hylling . Jeg skal være leder uke 4 .

 

Hei, Mitt navn er Kristine Helskog, jeg er 19 år gammel og har holdt på med hest i 12 år. På vgs gikk jeg hest og hovslager med toppidrett hest før jeg nå fullførte vg3 påbygg. Min første rideleir var på stall Tajet i 2011 og siden har jeg blitt der! Vilde og jeg var ledere sammen for første gang i 2014, så det blir vårt sjette år. Jeg gleder meg masse til å bli kjent med dere i sommer!

 

Hei! Jeg heter Vilde, er fjorten år og og begynner i niende klasse. Jeg skal være leder fra 9-14 august. Jeg kjenner både stedet og hestene godt og dette blir mitt andre år som leder. Jeg gleder meg veldig! Dette blir en liten annerledes rideleier, men vi får det nok morsomt uansett! Gleder meg til og møte alle dere som kommer på leier!

 

Hei jeg heter Kjersti og er 50 år og bor i Haug. Jeg har ridd hos Lene på Tajet i ca 3 år sammen med kjerringrytterne. Jeg er også vant med hest fra tidligere. Dette blir mitt første år som hjelper på Stall Tajet og jeg gleder meg stort til å bli kjent med dere alle. Vi ses i august.

 

Hei, jeg heter Karoline og er 15 år. Jeg har ridd siden jeg var 8 og er fra Tønsberg. På fritida liker jeg å tegne, ri på tur, og stelle med fôrhesten min. Jeg skal være leder uke 7 og gleder meg til å møte alle sammen.

 

 

Jeg , Lene er hovedleder på rideleiren -og er selvfølgelig her alle ukene.

Her på Tajet har jeg hatt rideleir siden 1996.  Ved siden av driften av stallen har jeg en 40 % stilling i ON -opplæringssenter for naturbruksfag hvor jeg følger opp lærlinger innen landbruksfag, hest og barne og ungdomsarbeiderfaget.  Jeg er også vikar ved Tyristrand skole.

 

Iselin og Gro Beate er også 2 dere vil møte på i sommer. Disse flinke jentene har jobbet her i stallen i flere år og har god oversikt over hester og utstyr.

 

 

One thought on “Ledere på rideleir

  1. Hеi, hvогdan gåг dеt? Вгøt sаmmen mеd кjæresten min i går. Ønskeг sех uten fогрliktеlse.
    Redd foг å bli blокkeгt. Iккe vil сhatte heг. Klikк рå linкen og sкгiv til meg dег.
    –>> http://kissia.club/#LisaMartinez

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *