Rideleir-ledere 2018

Her er oversikten over årets rideleir-ledere. Jeg er veldig fornøyd med denne gjengen – og jeg er sikker på at dere deltagere også kommer til å bli gode venner med dem! 

 

 

Miriam Dramstad, 25 år. Kommer fra Røyse men studerer for tiden på veterinær skolen i Slovakia. Begynte å ri på stall Tajet i 2004 og har i de siste årene vært leir-leder på sommeren

Skal være leder på uke 5

 

 

 

Hei. jeg heter Cornelia og er 27 år. Jeg har holdt på med hest siden jeg var 5. Da jeg var 14 fikk jeg Bingo (kaldblods) som jeg fortsatt har den dag i dag. Jeg har vært på leir på Tajet i 15 år (som leirdeltaker og etterhvert som leder) Ved siden av hest driver jeg mye med teater og er med i flere lokale musikaloppsetninger 🙂 Jeg skal hjelpe til på uke 5 (men kommer nok på besøk utenom også)

 

 

 

 

Jeg heter Hanna, er 14 år. Har ridd i snart 7 år, alle årene på tajet så er ganske godt kjent der. Det siste året har jeg hatt Mundur på for et par ganger i uka og trives kjempemasse med det. Gleder meg veldig til å møte nye folk i sommer! Jeg skal være leder uke 2 og 3 sammen med Eirin.

 

 

 

Jeg heter Eirin er 15 år. Og går i niende klasse på Nordre Modum Ungdomskole. Jeg skal være leder uke 2 og 3, og dette blir mitt andre år som leder på Tajet. Selv har jeg ridd der i 3 år, men har også holdt på med hest en del år før jeg begynte på Tajet. Jeg skal selv på leir senere på sommeren. Jeg er godt kjent med hestene og stedet. Og gleder meg veldig til å være leder i år også.

 

 

 

Mitt navn er Vilde Slevikmoen, jeg er 17 år og går vg2 helse på Hønefoss VGS. Jeg har drevet med hest helt siden jeg startet på kurs på Tajet som 6-åring, og har vært knyttet til stallen siden dag en! De siste årene har det blitt færre besøk, men kommer tilbake som leder for 5 gang i år. For tiden har jeg helgejobb på Stall Pandora, hvor jeg også tilbringer mesteparten av tiden min sammen med den nydelige åringshoppa mi Penny. Jeg jobber også litt på Valstad Gård og på Kryllingheimen (sykehjem). Jeg skal være leder sammen med Kristine uke 6, og vi gleder oss masse til å møte dere!

 

 

 

Jeg heter Mari og er 17 år, jeg har drevet med hest i ca 9/10. Har vært på Tajet siden 2008. Jeg går på Hønefoss VGS, helse og oppvekst med studiespesialisering, ved siden av dette jobber jeg på sykehjem. Jeg eier en islandshest som heter Sørli og en dansk varmblods som heter Celine. Dette blir mitt 5 år som leder.

 

 

 

Jeg heter Siri, blir 16 år, og skal være leder i uke 3. Rei på Tajet og var stalljente fra 2011 til 2014, og har siden vært på leir hvert år. Har også hatt flere forhester fra Tajet. Nå er jeg satsende konkurranserytter i sprang, og eier hesten Honey. Dette er mitt første år som leder, så gleder meg masse!

 

 

 

Mitt navn er Kristine Helskog jeg er 17 år og går på Rosthaug vgs Naturbruk med toppidrett sprang. Jeg har ridd i ca. 10år og har vært på Tajet siden 2011 både på rideleir, ridekurs og leder. For tiden har jeg helgejobb på stall Rosthaug, og det er der det meste av fritiden går også for å trene hesten min Belle Carla H. Jeg gleder meg til å møte dere på leir i uke 6!

 

 

 

Jeg heter Malin, er snart 17, kommer fra Hurum og går restaurant og matfag vg1. Har drevet med hest omtrent hele livet, og har alltid vanket rundt i stallen siden jeg var liten. Jeg var på Tajet for første gang i 2011, og har hvert der hvert år siden da. Nå har jeg selv en norsk varmblods hoppe på fór, men rir også endel islandshest. Jeg skal være ungdomsleder på tajet i uke 4.

 

 

Jeg heter Karin og er 19 år i september, og er ferdig med videregående. Jeg bor på Krøderen, men flytter til Oslo til høsten for å begynne å studere. Jeg har drevet med hest i 8/9 år, og har vært på Tajet de fleste årene. Jeg skal være leder på uke 1 sammen med Mari, og dette er mitt femte år som leder. Gleder meg til å se igjen kjente fjes og møte nye deltagere i sommer.

 

 

Jeg heter Adele og er 15år, jeg bor på tyristrand og rir på tajet så si hver uke. Dette blir mitt 2år som leder på sommerleir.

 

 

 

 

Iselin,  Gro Beate og Lene

 

I tillegg til ungdomslederne er det noen ledere til.

Jeg, Lene er leder for rideleiren og er med på alle leirukene. Min mann Nils- Anders og min datter Stine trår også til når det trengs på leiren. Nils-Anders har også ansvar for all høy-produksjon og vedlikehold på gården 🙂 

Iselin og Gro Beate blir å finne i stallen de fleste av dagene i sommer også. De hjelper til på leir -og med hestene ellers, og de har god greie på alt som er her 🙂 

Trine som er islandshest-instruktør vil ha ansvar for noen av ridetimene på islandshest-uka. Hun jobber her ellers i året på torsdagene og hun har 7 egne hester. 

VI GLEDER OSS ALLE TIL EN AKTIV SOMMER! 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *