Ledere på rideleir

Her er oversikten over leirlederne sommer 2017
Jeg er veldig fornøyd med denne gjengen -og gleder meg til å jobbe sammen med dem i sommer.
 
HANNA   –  ( UKE  1 og 7  )
Jeg heter Hanna, er 13 år. Jeg har vært på Tajet i snart 6 år. Ved siden av skole svømmer jeg og er på stallen. Jeg har også vært med og innridd Nikita.  Dette er mitt første år som leder på sommerleir. Jeg gleder meg til å bli kjent med mange nye folk i sommer!
 
 
 
VILDE  ( UKE 6)
 Jeg heter Vilde, er 16 år og har drevet med hest i 11 år. Jeg startet på ridekurs på stall Tajet i 2006, og siden det har jeg vært på stallen opptil flere ganger i året. Jeg går VG1 helse og oppvekst med studiespesialisering, ved siden av det jobber jeg på sykehjem og i ulike staller. Jeg har ingen egen hest for øyeblikket, men passer en hoppe som venter føll til sommeren, så helt hesteløs er jeg ikke! Jeg skal være leder uke 6, og dette blir mitt fjerde år som leder.
 
 
 
KRISTINE   (UUKE 6 og 7)
Jeg heter Kristine Helskog, jeg blir 16 år i år, og har drevet med hest i ca. 9 år. Jeg har vært på Tajet siden 2011, både på rideleir, ridekurs, stalljente, leirleder samt hatt hester på for. Jeg går i 10. klasse på Søndre Modum ungdomsskole, og begynner på Rosthaug vgs til neste år. For øyeblikket har jeg ei 17 år gammel connemarablanding på helfor som heter Nemi. Hun har jeg hatt i to år nå, og vi driver med sprang, men vi gjør veldig mye forskjellig ved siden av! Jeg skal være leder uke 6 og 7, og dette blir mitt 4. år som leirleder!
 
 
KARIN  ( UKE 2)
Jeg heter Karin, er 17 år og skal begynne på tredje året mitt på Ringerike videregående. Jeg bor på Krøderen og har ridd på Stall Tajet i 5 år. Dette er det fjerde året mitt som leder.
 
 
EIRIN  ( UKE 4)
Jeg heter Eirin jeg er 14 år og kommer fra Vikersund.Jeg har ridd på stall Tajet en stund og er også stalljente der. Dette er mitt første år som leirleder.
 
 
MALIN  ( UKE 1 og 7 ) Jeg heter Malin og er snart 16 år og bor på Hurum. Jeg har ridd/drevet med hest i ca 12 år, og har vært på Tajet siden jeg var veldig liten, så er rimelig godt kjent her. Har selv 4 hester jeg driver aktivt med, så er vant til å være i stallen både før og etter skole. Jeg begynner på videregående nå til høsten + at jeg jobber på stall.  Dette er mitt første år som leirleder.
 
 
 
 CORNELIA  ( UKE 5)
Jeg heter Cornelia og er 26 år. Har drevet med hest i 20 år og har hatt egen hest (Bingo) i 12 år. Har vært på Tajet-leir nesten hvert år siden jeg var 11  ( først som deltager og nå som leder i mange år)
Miriam Dramstad sitt bilde.
 
 
MIRIAM  ( UKE 5)
Miriam Dramstad. 25 år gammel. Kommer fra Røyse, men bor for tiden i Slovakia hvor jeg studerer til å bli veterinær. Begynte å ri på stall Tajet høsten 2004, og har i de siste årene vært der som leir-leder på sommeren
 
 
MAREN   ( UKE 3)
Jeg heter Maren og er 20 år. Har ridd på Tajet siden jeg var 7 år, og gikk på ridekurs og hadde hest på for på Tajet i mange år før jeg flyttet til Harstad for å studere .  Jeg har vært leirleder i flere år nå.
 
 
STINE   (UKE 3 )
Hei mitt navn er Stine og jeg er 19 år. Jeg er datteren til Lene, og har bodd på Tajet hele livet, er dermed godt kjent med alle hestene og leiropplegget her. Jeg er eier av Dee Jay ( Tysk rideponny) og Harry (Welsh cob) som nå er til salgs.jeg går nå 3.året på videregående, ved siden av skolen jobber jeg  og tilbringer resten av tiden i stallen. Denne sommeren skal jeg være leder den 3.leiruken sammen med Maren, jeg er nok å se i stallen på noen av de andre ukene også. Veldig klar for leir nå, og gleder meg til å bli kjent med dere alle!
 
 
ADELE  ( UKE 4)
Jeg heter Adele, er 14 år og bor på Tyristrand. Jeg har ridd her på tajet i ca. 6 år. Dette blir mitt første år som leder på sommerleir❤️ 
 
 
 
MARI   ( UKE 2) :
Jeg heter Mari og er 16 år. Jeg går VG1 Helse og Oppvekst med studiespesialisering, og i den forbindelse jobber jeg på aldershjem. Jeg startet på ridekurs på Tajet i 2009 og dette er mitt fjerde år som leder. Jeg er eier av islandshesten Sørli og Celine som er en dansk varmblods, i tillegg har jeg hatt Chess på for hjemme. Jeg skal være leder uke 2.
 
 
i tillegg til disse flinke jentene er det oss 3 faste som blir å finne på leiren. dvs
Iselin  som er stallmedarbeider her hos oss. Hun har vært her i 3 år nå og er veldig godt kjent med alle hestene og rutinene.
Gro Beate er lærling her. Hun er også veldig godt kjent med hestene – og har stålkontroll på utstyret 🙂 I tillegg bor hun på gården og er for de meste tilgjengelig.  – veldig glad for å ha disse 2 jentene her 🙂

Det er jeg, Lene som er hovedansvarlig på leiren. Jeg er til stede alle ukene og er både kokke, instruktør, aktivitør og nattevakt  😉  Jeg har drevet stall Tajet i over 20 år. Jeg er pedagogisk barnepleier og ved siden av stallen jobber jeg også i skole og barnehage.

 
Må heller ikke glemme gårdens alltmuligmann Nils- Anders. Uten han hadde det vært umulig drive hestesenter/gård/rideleir.
Om sommeren finner vi han oftest i denne :
Nils-Anders Tangen sitt bilde.
 
 
 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *