Da er vi snart klare

I morgen starter rideleiren. Her er det travle dager -men nå begynner ting å komme på plass, og vi gleder oss til å ta imot dere i morgen.


 Rommene er ryddet og vasket.

Her på Tajet har vi 2 stk 2 manns rom, 1 stk 7-manns rom og 1 stk 4-mannsrom -alle i Bryggerhuset

+ den røde hytta dere ser på bildet over -hvor det er plass til 6 .

Rommene er soverom – det blir lagt opp til at vi skal være mye sammen alle sammen på dagtid – enten ute eller på stall-stua 🙂  (men det er selvfølgelig lov til å slappe av på rommet også.)

 

Kaja/ Amigo  og  Stine / Harry

 

I dag var jeg og hentet meg 2 nye medlemmer til Tajet-familien 🙂 Er de ikke nydelige?  Det er 2 jenter – blanding av hollender og løvehode, født 1.mai.

De håper nok på mye kos i sommer!

 

INFO TIL DERE PÅ UKE  1 :

Denne uka er det 14 deltagere. Det er mange som ikke har vært her før – blir spennende treffe dere! Og så gleder jeg meg til å se gamle kjente igjen -det er alltid like koselig når folk kommer tilbake.

Det er flere vegetarianere denne uka. Som kjent tilpasser jeg ikke menyer – men siden dere denne uka er flere så har jeg tatt litt hensyn + at jeg nå velger å legge ut menyen slik at det blir litt lettere hvis dere evt skal ha med noe eget..  Jeg har dessverre ikke oppbevaringsplass i fryser, men det er noe plass til medbrakt mat i kjøleskapet.

Her er menyen uke 1 :

søn –  bare vanlig kveldsmat/ brødmåltid

man – bakt potet og pastasalat, loff

tirs-  grillmat (pølse, hamburger, potetsalat)

ons- tomatsuppe m /tilbehør

tors – taco

fre-  pasta m/ tomatsaus el ostesaus   (kan fås uten kjøtt)

 

Håper dette var til litt hjelp.

 

DA SEES VI I MORGEN 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *