Ledere på rideleir

Her kommer en oversikt over ungdomslederne i år :

 

 

 

   Jeg heter Cornelia Ellingsen, er 24 år og har vært på Tajet-leir siden 2002. Har drevet med hest i 20 år og har hatt egen hest (Bingo) i 10 år. Skal være leder på uke 1 og 3.

Jeg har vært leder på rideleiren flere år nå.

 

 

Hei mitt navn er Stine og jeg er 17 år. Jeg er datteren til Lene, og har bodd på Tajet hele livet, er dermed godt kjent med alle hestene og leiropplegget her. Jeg er eier av Dee Jay ( Tysk rideponny) og Harry (Welsh cob) som nå er under tilridning. Til høsten begynner jeg med 2året på videregående, ved siden av skolen jobber jeg noe og tilbringer resten av tiden i stallen. Denne sommeren skal jeg være leder den 5 leiruken (uke 31) sammen med Maren, jeg er nok å se både som deltaker og medhjelper på noen av de andre ukene også. Veldig klar for leir nå, og gleder meg til å bli kjent med dere alle!

 

Jeg heter Maren er 18 år og går på Ringerike videregående skole. Begynte på kurs på Tajet da jeg var 7 år, og har vært med på både kurs og leir jevnlig etter det. Jeg har tidligere hatt Timon på fòr og de siste månedene hatt Mundur på fór. Jeg skal være leder på uke 5.

 

 

 

  Jeg heter Vilde, og er 14 år (fyller 15 i juni), og starter i 10’ende klasse til høsten. Første gang jeg var på Tajet var jeg 6 år, og har vært på Tajet opptil flere ganger i året siden . Jeg har også stolt eier av en veldig flott ponni. I år blir andre gangen jeg skal være leder, og jeg skal være leder uke 4 .

 

 

 

Jeg heter Miriam Dramstad. Er 22 år gammel. Begynte å ta ridetimer på stall Tajet høsten 2004. Vært leder her flere år.  Studerer for tiden til å bli veterinær i utlandet. Skal være leder på rideleir uke 1 og 3  i år.

 

 Jeg heter Mari er 14 år og bor på Krøderen. Startet på ridekurs på Tajet når jeg var 8 år og jeg går det fortsatt.Er eier av en islandshest ved navnet Sørli fra Halldorstødum. Skal være leder uke 2 og uke 6.

 

 

 

Jeg heter Jenny, og blir i løpet av høsten 17 år. Den første gangen jeg var på Tajet var sommeren 2008. Siden det har jeg vært på sommerleire hvert år, og mange, mange andre småleire. Til høsten starter jeg på hest- og hovslagerlinja på Hvam vgs. Fra høsten 2014 til våren 2015 hadde jeg også Hajdi, som kommer fra Tajet på helfor. Nå har jeg blitt hesteeier, og bruker mye tid med min firbeinte pelsball, Lindi. Jeg har vært ungdomsleder her 2 sommerleire tidligere, og gleder meg til enda et nytt år som hjelpeleder! Denne sommeren skal jeg være leder uke 7 sammen med Anne.

 

 Anne, 17 år, snart 18. Jeg har vært trofast leirdeltaker på Tajet siden sommeren 2010, og kommer tilbake år etter år på både sommer – og helgeleirer. Jeg er nå ferdig med andre året på naturbruksskolen Søve vgs, og er med det et steg nærmere veien mot utdanningen hestefaglært. På fritiden bruker jeg mye tid på ponnien min, Connie. Dette er mitt tredje år som ungdomsleder, og i år skal jeg være leder på uke syv.

 

Jeg heter Kristine og er 14 år. Vært på Tajet siden 2011, som rideleir deltager, stalljente, leder og har hatt 2 ponnier på for herifra (+mundur 1 gang i uka) Dette er 2. året mitt som leder.

 

Navnet er Karin. Jeg er 15 år, og begynner på videregående til høsten. Dette er min fjerde gang på leir, og jeg har ridd der i tre år. Jeg skal være leder uke 2 og 6.

 

 

 

One thought on “Ledere på rideleir

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *