flere bilder uke 6 -stevnedag

Torsdag var det stevnedag for fjortisene. Klassene var turritt, sprang, tønne-race, galopp og høydehopp.

 

 turritt

sprang

barbak – tønnerace

Eline har flere bilder fra høydehoppen her : http://hest.no/blog/?bid=44460&blid=1191434

 

westernridning

flinke elever og hester gjennomførte fint en liten trail-bane

avslutningskveld

 

One thought on “flere bilder uke 6 -stevnedag

  1. Herlig! Ha en fin søndags kveld 🙂
    Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *