Vinterleir

 foto Kristine

VINTERLEIR 2014

Velkommen til 2-dagers vinterleir her ved Stall Tajet tirsdag 25.- onsdag 26.februar. Fremmøte kl 12.00 tirsdag, hjemreise kl 18.00 onsdag. Leiren koster kr 1200,-

Dersom du ikke ønsker overnatte kan du delta tirsdagen kl 12- 21.00 , dette koster 800,-

Påmelding til leiren snarest, begrensede plasser.

Dette skal vi gjøre :  Dere bor i huset inne hos meg ? vi blir godt kjent og har mye moro sammen hele tiden. Vi steller hester, rir på tur og bane, har gymkana/mg og voltige. Dere deles inn i grupper etter erfaring på noen av aktivitetene.

Tirsdagkveld er det kosekveld med baking av minipizzaer, film, mimekonkurranse og mye moro.

Håper vi ser DEG!

Påmelding på mail eller sms, bindende påmelding.

Lene 97598087  [email protected]


STALLJENTE-LEIR



Gratis stalljente-treff med overnatting mandag 24.- tirsdag 25.feb.

  • For de som ønsker delta videre på vinterleiren , koster denne da kun kr 500,- for stalljentene J

Dere er med på å bestemme litt av innholdet på stalljenteleiren. Ridning og fashion-konkurranse med hestene skal vi i alle fall ha samt film/kosekveld.  Påmelding senest 14.feb. Husk å gi beskjed om du skal være til tirsdag eller onsdag.  VELKOMMEN!


—————————————————————————————————————————————————————————————————-

Husk å melde deg på sommerens rideleir også! Det har allerede komme ganske mange påmeldinger, så ikke nøl for lenge.

One thought on “Vinterleir

  1. Jeg tror nok jeg kommer på stalljenteleir tur jeg. og bir gøy med rideleir må bare få meldt meg på:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *