Noen av bidragene til fotokonkurransen

    Nå er fristen for bildekonkurransen over. Vinneren er ikke kåret. jeg har en viss peiling hvilke 4-5 som kommer til finalen, men må nok bruke litt tid til

å finne vinneren.  I mens deler jeg noen av bildene med dere her :  Alle bildene er tatt  på rideleirene i sommer.

Kos med hest er en stor og viktig del av Tajet-leirene. Disse bildene formidler virkelig den spesielle kontakten mellom hest og jente 🙂

Voltige er en populær kveldsaktivitet- dette bildet fanger øyeblikket godt

  herlige hestene våre! Twistern lukter grillmat 🙂

 stemningsfullt av Stjarna på setra

 og en trollsk Luna. Her venter man nesten bare å se ei hulder i bakgrunnen (eller mannen i myra kanskje…)


 

Mountedgames er alltid gøy – bildene fanger fart og glede

 sprang med flott matchende ekvipasje

 forventningsfull gjeng foran galoppløpet

full fart på jordet  – herlige ansiktsuttrykk

 

synes mange av bildene får frem hvordan det er her på Tajet – masse skog og glade hester 🙂

får du ikke lyst på en runde i terrengbanen når du ser disse bildene?

  og til slutt – rideleir er litt rot også  🙂

Kjenner jeg savner sommeren og rideleir! 

 

Hva synes dere om bildene da?

 

5 thoughts on “Noen av bidragene til fotokonkurransen

  1. Hei, jeg har lenge vurdert å dra til Stall Tajet på rideleir. Så jeg tenker jeg drar til dere i sommer. Men jeg lurte på hva aldersgrensa er på fjortis uke, jeg blir 16 neste år (men er ganske liten og “barnslig”). Også hvor melder man seg på? Pris? Hvilke uker har dere leir? Siden hjemmesidene deres ikke har blitt oppdatert i det siste så spør jeg her. Håper på svar 😉

  2. hei Malin. Koselig om du vil komme på leir. På fjortisuke kan man komme frem til man fyller 20. Vi legger ikke ut neste års uker før ved juletider, men ukene blir nogenlunde samme som de var i år. man melder seg på pr post eller mail.

  3. Hei, jeg var hos dere på rideleir i sommer. Jeg hadde det veldig gøy å vil gjerne komme tilbake før neste sommer. Jeg lurer på hvor mange dager det er med leir i vinterferien og påskeferien 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *