stalljenter

Jeg er veldig heldig som har så flinke stalljenter her på Tajet.

Trofaste møter de opp og hjelper til hente hester, børste og sale, leie nybegynnere, møkke og koste og mye mer 🙂

På tirsdager er det en gjeng som kommer fra 3 forskjellige kommuner faktisk (Modum, Krødsherad og Ringerike), de kjente ikke hverandre før de begynte her, men nå er de blitt gode venner.

på torsdagene er det lokale jenter (fra Tyristrand).

Alle stalljentene er veldig flinke og blide- og jeg setter veldig pris på å ha de her

Her er noen av jentene på tur på småponniene :

Siri på Curry, Mari på Hajdi, Kristine på Dante, Milli på Magnus og Sanne på Timon.

Alle over 10 år som har lyst får mulighet til å være stalljente her. Det er ikke noe krav at man rir på kurs her (selv om jeg selvfølgelig foretrekker det.)

– så har du lyst så ta kontakt.

2 thoughts on “stalljenter

  1. Jeg har brukt en del timer som stalljente på Tajet i mine yngre dager, og jeg kan ikke si at jeg angrer et sekund på dét! 🙂 En fin måte å lære om hest og håndtering av hest på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *