Her bygges det

Det skjer ting på Tajet om dagen. 

 Det graves, sprenges, fylles, planeres og mures…   Det er både bråkete og rotete her om dagen. men likevel spennende da. Og resultatet blir nok veldig bra 🙂

Her kommer den nye stallen.  Alt nå har den kostet mangfoldige tusener… men de er liksom bare gravd ned 😉

Støping av grunnmur/plate skjer på fredag -og om noen uker starter forhåpentligvis reisinga av stallen.

 og her kommer tilbygget på huset vårt. Der skal det være bla wc og dusj for rideleirdeltagere/ kurselever.

I gamlestallen  (Curry sin boks) har vi pusset opp litt. Nytt gulv og tak, fått frem den gamle tømmer-kledningen og på med noen strøk maling.

salrommet mitt fikk jeg også malt

 mangler bare noen gummimatter i boksen + henge opp noen ting i salrommet

før det er ferdig.

Alle hestene er hjemme igjen fra beitet.  Chess og Oliver fikk haike med hestehengeren til Maren (sammen med Sindy) hjem fra skauen. Abbe, Dante og Frøjel ble leid hjem av Stine og meg. Tidligere på dagen hadde Ina og jeg hentet Donna, Linus og Stjarna i Karlsrud og på kvelden rei Stine og jeg Dj, Fie, Beauty og Leonie hjem fra Aamodt. Så da var sommerferien over for hele gjengen og høsten har gjort sitt inntog på Tajet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *