Rideleir

Det er fremdeles noen ledige plasser på rideleir-uke 4  28.juli- 2.august. Denne uken er kun for øvede over 11 år. Du må mestre galopp og kunne hente hesten på beitet og sale opp selv.

Rideleiren varer fra søndag – fredag og koster kr 3600,-    for dere som har vært (eller skal) en uke til i sommer, koster en ekstra uke 2200,-   Det er kun uke 4 som har ledige plasser.

 

Her kommer litt bilder fra leiren hittill i sommer :

disse flotte bildene er tatt av Kristine Hellskog, Jenny Hellum og Anna Finnerud.

 

For spørsmål eller påmelding rideleir send mail på [email protected]

5 thoughts on “Rideleir

  1. Fine bilder!
    Gleder meg masse til leiren jeg også, men jeg har ikke fått rest beløpet enda. Jeg skal i uke 6. Håper at jeg får det snart.;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *