RIDELEIR -INFO

 Hei alle sammen 🙂  Nå går det veldig fort til de første av dere setter bena på gårdsplassen her. Jeg håper dere gleder dere – det gjør iallefall jeg!  Forberedelsene er i full gang – rideleirhusene ryddes og vaskes og er snart klare til å ta imot dere. Hestene har litt late dager -og lader opp til rideleir med mye aktiviteter fra morgen til kveld.

Litt endringer i rideleirhester er det også.  Oddny, Runa, Skuggi og Stjerna er ikke her i år.  Jeppe- en shetlandsponni som har vært borte på for i vinter er klar for sitt første år på rideleir. Det samme med en ny islandshoppe  –  det blir en flott hestegjeng i år også.

 Jeppe

 På Bryggerhuset er det plass til 2-3

 Den røde hytta huset 6

 Det hvite huset  (her er det soveplass til 10 + stue , kjøkken og bad)

og her kommer utstyrslisten som noen har ventet på :

 

UTSTYRSLISTE :
* ridehjelm, støvler med hæl, sikkerhetsvest (hvis du har)
* gummistøvler (dersom du ikke har lange ridestøvler)
* ullsokker, tøfler/inne-sko
* regntøy, varme klær (for eksempel ullgenser, fleece el)
* badetøy, sommerklær
* ridebukser (eller andre behagelige bukser til å ri i)- minst 2
* vanlig bukse + gensere, t-shorter
* toalettsaker, håndklær, HÅRSTRIKKER
* sovepose, liggeunderlag (som kan rulles og ikke tar mye plass! Dette er viktig ?vi kan ikke ta med store liggeunderlag på setra. Skal bare brukes 1 natt ), laken, pute
* fotoapparat, lommepenger (valgfritt)
* skrivesaker
* liten sekk eller bag
* lommelykt
* insektsmiddel
* plaster og våtservietter kan være lurt
* LAPP ANG BADING  (dette skal stå på badelappen : navn på deltager , får lov eller får ikke lov å bade uten tilsyn av voksne, underskrift fra foresatte + tlf nr)  LAPP ANG LOMMEPENGER (tillatelse til at de samles inn)

 


+ MASSE GODT HUMØR !!

 

 

      Da sees vi om noen dager J

 

 jeppe og den nye islandshoppa Stjarna

 hestene på vei hjem fra beite – slutt på ferien!

 Stjarna

 

 

Disse hestene skal brukes på uke 1 :

Emil, Co, Taja, Haugen, Luna, Dj, Miranda, Curry, Gull-Viva, Magnus, Mundur, Stjarna, Gulliver, Twist,

Timon, Hajdi , Donna, Linus, Fie     (Alva, Beauty, Hnakki, Leonie og Jeppe brukes også noe)

 


GLEDER OSS TIL RIDELEIR 🙂


 

 

One thought on “RIDELEIR -INFO

  1. Jeg gleder meg skikkelig til rideleir?kan nesten ikke vente. Det er første år jeg drar på rideleir, jeg klarer ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg🐴👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *