Rideleir 2013

  Vår gamle rideleir-side er slettet. Dere vil nå finne all info her på bloggen. Vi legger ut info om bekreftelser, betaling, utstyrslister , påmeldte deltagere,

ledere, hester -og ellers alt dere trenger å vite – så kort sagt FØLG MED HER FREMOVER!  Giroer og info som alle MÅ ha sendes selvfølgelig ut på mail som før 🙂

status idag 11.01  er 18 påmeldte totalt til sommerens leire. Dvs det er fremdeles mange ledige plasser alle ukene. Av tidligere erfaring vet jeg at dette fort kan forandre seg, så dersom du har sett deg ut en bestemt uke, bør du ikke drøye alt for lenge med å melde deg på. Spesielt hvis dere er flere som reiser sammen kan det være lurt planlegge tidlig.

Alle som er påmeldt til nå har fått plass. Dersom du har meldt deg på , men ikke har fått svar på mailen så send gjerne en ny dersom du er i tvil.  -eller spør på facebookgruppa for dere som er der.

Legg oss gjerne til på facebook dersom du er der  http://www.facebook.com/#!/groups/186408708066538/     gruppa heter Stall Tajet/ Hunden for deg

 

Dere som har meldt dere på vil få giro på depositum samt litt mer info på mail om ca 2-3 uker.  – Følg med her så skriver jeg når jeg har sendt ut til alle.

– Jeg har allerede begynt å glede meg veldig til sommerleir -har dere?

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *