Så var sommeren over

Først og fremst- beklager at ikke alle har kommet med på bilder over deltagere! Det jobbes med dette, men pc n min er på reperasjon, så det kan nok ta litt tid.

Heldigvis var jeg heldig at Hedda, Sofie og Tina overtok bilde-taking de siste ukene, så vi iallefall fikk lagt ut noe.

man ser hvor avhengig man blir av pc n gitt…har nesten abstinenser nå som jeg kun har tilmålt tid på andres pc r…  🙂

Vil takke alle deltagere og ledere for en fantastisk flott sommer!! Jeg har kost meg masse med dere -og håper vi sees igjen snart.

I disse dager planlegges det for fullt : høstens ridekurs, dugnadshelg, høstleir, jaktrittleir, sprangstevne, rideturer etc.

I tillegg er det masse henvendelser fra folk som vil ha hest på for eller kjøpe.  Rosita drar til sitt nye hjem i morgen -til Nathalie som hadde henne på leir i sommer 🙂   Izzie var det en veldig koselig dame og så på idag. og i løp av uka kommer folk for å se på Skuggi og Timon også.

4 hester er hjemme (bare emil som er min + 3 priathester), så litt fri på meg nå!  13 på beite i Karlsrud, Oddny og Marta er til bedekning og resten av gjengen på skauen -der skal de få gå frem til dugnadshelga.

Jeg ønsker alle blogg-lesere en fin høst! Og håper vi sees på en eller flere av aktivitetene her.



One thought on “Så var sommeren over

  1. hatt det super fint hos deg Lene 🙂 kommer tilbake med gjengen neste sommer og gleder meg kjempe masse<3 savner Skuggi kjempe masse :'(

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *