Ledere 2023

Her er oversikten over rideleir-lederne sommer 2023.

Jeg gleder meg veldig til å tilbringe sommeren med disse flinke, flotte jentene 🙂

  • uke 1 : Eli og Hanna
  • uke 2 : Natalie og Hanne
  • uke 3 : Natalie og Hanne
  • uke 5 : Cornelia og Maria
  • uke 6 : Sunniva og Julie

I tillegg kommer Caroline og Stine til å hjelpe til på noen av ukene .

 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Hei, jeg heter Natalie er 15 år og Har vært på tajet i 3 år. Jeg har Magnus på Tajet på for, Hadde Gull-viva på for tidligere, har vært med og ridd inn Strormvind og Oskar. Skal være leder i uke 2 og uke 3 med Hanne. Gleder meg masse til og møte alle til sommeren.

 

Åpne bilde

Hei! Jeg heter Hanne og er 15 år. Jeg har vært på Tajet i ca 5 år. Jeg har Twist på for nå, men har også hatt Hajdi på for. Har også vært med og ridd inn Bella som sto her før. Har begynt med Stormvind nå i tillegg til Twist. Skal være leder i uke 2 og 3 med Natalie gleder meg veldig til og møtte dere alle.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Jeg heter Maria Helene, er 20 år og kommer fra Hadeland. Jeg har drevet med hest siden jeg var liten og har vært på Tajet hver sommer siden jeg var 14 år. Det blir ikke ordentlig sommer uten og i år er intet unntak, så jeg gleder meg masse til å møte alle på uke 5.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Jeg heter Cornelia og er inne i mitt 33ende år. Jeg har vært gjenganger på Stall Tajet nesten hvert år siden jeg var 11. Først som fast deltaker, så som leder. Trives kjempegodt. Her har jeg de aller beste 2 og 4-beinte kollegaer en kunne ønske seg.❤️Sees på uke 5!

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Jeg heter Hanna, er 19 år. Har ridd i 11 år, alle årene på Tajet så er ganske godt kjent der. Jeg har vært med å ridd inn Nikita, jeg har også hatt Mundur på fór. Gleder meg veldig til å møte nye folk i sommer! Jeg skal være leder uke 1 sammen med Eli.

 

Hei jeg heter Julie og er 12 år. Jeg har gått på ridning her på Tajet i 5 år. Jeg trives veldig godt på stallen og har også vært stalljente her noen år nå. Jeg skal være leder sammen med Sunniva på uke 6. Gleder meg veldig til å møte dere alle til sommeren.

Hei, jeg heter Sunniva og er 13 år. Jeg har gått på ridning her på Tajet i 6 år. Jeg er også stalljente og er forrytter til Hajdi. Trives veldig godt. Jeg skal være leder på uke 6 med Julie. Gleder meg masse til sommeren !

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Jeg heter Eli og er 19 år. Har ridd i mange år på Tajet og vært med på noen leirer selv tidligere + vært leder.  Gleder jeg meg veldig til å være leder igjen i år med  Hanna på uke 1 -og å bli kjent med dere. Ser fram til en bra uke!

 

 

Hovedleder på alle leirukene er stalleier Lene. Jeg blir 49 år i mai og har drevet stall Tajet siden 1995.

Jeg er utdannet pedagogisk barnepleier og i tillegg til rideskolen har jeg erfaring med barn og unge fra jobb i barnehage, skole , besøkshjem for barnevernstjenesten -og nå gjennom min jobb i opplæringssenteret for naturbruksfag (hvor jeg har 80 % stilling ) .

Det å drive stall og rideskole er en livsstil for meg -og jeg trives veldig med å ha barn, ungdom og dyr rundt meg. Ekstra hyggelig er det med dere trofaste deltagere som kommer igjen år etter år!

Jeg gleder meg veldig til å treffe både kjente og nye leirdeltagere til sommeren.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *